dijous, 25 de març del 2010

Novetat


MIQUEL LUQUE......-90Kg ...........3r classificat


Vaig viatjar divendres dia 4 de desembre de 2009 amb la Selecció Catalana Cadet per a participar en l'IV Torneig Internacional de Totana, a Múrcia.

La gran novetat d'aquest any és que el torneig és puntuable per a la classificació del campionat d'Europa 2010, atès que aquest any hi ha molt pocs tornejos puntuables. Per aquest motiu, tal com ha explicat el director general d'Esports, a Totana es donaran cita els millors judocas d'Espanya, ja que estaran representades totes les Comunitats Autònomes. Per la seva banda, el regidor d'Esports de l'Ajuntament de Totana va explicar que tot judoca cadet que vulgui formar part de la selecció espanyola ha de traslladar-se a Totana aquest dissabte.

Vaig competir el dissabte 5 a la tarda, en la categoria de -90 Kg. encara que els meus rivals em superaven en pes, ja que Miquel participarà proximament en la categoria de -81Kg. El primer combat vaig disputar-ho contra el madrileny A.H, i no el vaig poder superar. En la repesca, vaig disputar un "accidentat" combat però finalment vaig guanyar-hi per Ippon directe al Andalús. I finalment, en el combat per medalla el vaig guanyar per abandonament del meu rival.

5 comentaris:

  1. uo tercero, a ti en breve no habrá quien te haga sombra xD

    ResponElimina
  2. Bonaa tarda noi!!

    Està currat el blog ee? Y els videos de judo imposible són increibles :O

    Ets un crack xD. Sobretot quan en fas els makikomis, que m'és impossible esquivar-ho jajaja


    Ens veiem ;)

    ResponElimina
  3. Aaa, per cert! La foto de la capçalera és bonisima :O

    ResponElimina
  4. miquelet !
    estas fet tot un artista tan com a escriptor com a judocaa :)
    un blog molt macooo !!!
    jajaja molts petons (K)

    ResponElimina
  5. uuuuuuuuooooooooooo! miquell quina currada de blogg!!
    molt be molt bee.. xd

    ResponElimina